6 Temmuz 2019 Cumartesi

Antialerjik el yapımı kurdeleli kolyeler

Hatırlarsınız, bir zamanlar kolye yapma furyası vardı. Artık herkes kendi kolyesini kendi yapıyordu. Benim de o dönemden bir hayli malzemem kaldı.
Hobi sahibi olmak bizim diyarlarda pahallı bir zevktir. O kadar malzeme almıştım fakat yaptığım kolyeleri satın alsaymışım daha ucuza gelecekmiş... her neyse bu düşüncemden de kurtulayım dedim.

O dönemden artan malzemeleri neyse ki hala kullanabiliyorum. Zaman zaman yaptığım kolyelerden bazılarını sizinle paylaşmak istedim. İlham olması dileğiyle :)














Tenime alerji yapan kolye ve bilezikleri kurdele üzerine monte ederek bu şekilde değerlendirdim.

















Üstteki kolyenin ucunu boncuklardan kendim yapmıştım.
Ortadaki mavi çiçek ise çiçekli bir taçtan sökülmüştü.
Alttaki turuncu çiçeği organze kumaştan kendim yapmıştım. Böylece alerji yapmayan çeşit çeşit kolyelerim oldu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder