9 Temmuz 2019 Salı

Çöpten hazineye dönüşüm

Bilirsiniz, her evde bir çok kağıt, kırtasiye malzemesi, hala boş sayfaları olan defterler (ve liste uzaaaaar gider) olur. Ayrıca kolyelerden kopan aksesuarlar, kumaş artıkları, kısacık arta kalmış kurdeleler, küçük ambalajlar (ve liste yine uzaaaaar gider) da mutlaka çekmecelerin karanlık köşelerinde uykuya yatmışlardır. İşte tüm bunları değerlendirerek bir anı, şiir veya ne için istiyorsak kullanabileceğimiz bir journal haline getirdim. Ben yeğenim için bir hediye olarak tasarladım ve kendisi sevdiği için Steampunk tarzında oluşturdum. Yapmak isteyen her kim varsa, kendi hayal gücünü katar artık :)




  Bu paslı demir gibi görünen çerçeveler aslında karton ve EVA'dan yapılmıştır. EVA'yı bilmeyenler için: renkli, esnek, ince bir köpük malzeme. Kırtasiyelerde satılır. Benim evde vardı, yoksa tamamen kartondan da olurdu tabii. Rengini bu hale getirmek için siyah, turkuaz ve metalik bakır renkleri kullandım.

Biraz da iç sayfalarına bir göz atalım...





















Malzemelerle ilgili merak ettiğiniz herhangi bir şey varsa, sormaktan kendinizi alıkoymayın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder